Ekorrhjulet🐿

Livet gĂ„r i ett. Vi Ă€r inne i ekorrhjulet. Och snurrar och snurrar! Det Ă€r lĂ€mningar, hĂ€mtningar, matlagning, aktiviteter, lĂ€ggningar och sen pusta ut i soffan! 
My god! Det kĂ€nns att man lever 😅 
Man fĂ„r passa pĂ„ att njuta av de smĂ„ stunderna. 
Min första mĂ„nad pĂ„ jobbet har gĂ„tt i rasande fart! 
End skillnaden jag mĂ€rker Ă€r att jag Ă€r mycket tröttare av nattjobbet nu Ă€n vad jag var innan jag gick hem. 
Man kĂ€nner att det Ă€r bra mycket mer mĂ„sten och aktiviteter pĂ„ vardagarna nu Ă€n innan nĂ€r barnen var mindre. 
Samtidigt Ă€r det sĂ„ roligt att barnen hittar nĂ„got de tycker Ă€r roligt 🙏 

I eftermiddag hade Alvin hockeytrĂ€ning sĂ„ dĂ„ var jag med honom i ishallen. SĂ„ behövligt att bara fĂ„ komma ivĂ€g med en utav barnen  ibland! Att dela sig sjĂ€lv i tre Ă€r inte lĂ€tt â˜ș 
(null)

Det Ă€r tur vi Ă€r tvĂ„ som roddar tillsammans hĂ€r hemma. Att vi kompletterar varann! ❀ 

(null)
Klickade hem nya trĂ€ningsklĂ€der som kom med posten igĂ„r! Har varit i en svacka med trĂ€ningen. I brist pĂ„ bĂ„de tid och energi! Helt slut! 
Men imorse tog jag mig ivĂ€g och det ger ju sĂ„ mycket 🙏
Just nu kĂ€nns den dĂ€r halvmaran i Augusti sjukt lĂ„ngt borta. Hur pallade jag springa sĂ„ lĂ„ngt? Det kĂ€nns alldeles för lĂ„ngt bort nu. 
Men! Det kan bara bli bĂ€ttre! 
0 kommentarer