En halvmara 🌟


SĂ„ var det Ă€ntligen dags! Dagen som jag trĂ€nat inför sen i Januari! 

Jag vaknade innan kl 04 med hjĂ€rtklappning och en nervositet som inte gick att mĂ€ta! Omöjligt att somna om. 
Kickade igÄng dagen med nocco, resorb och tvÄ rostmackor med Àgg.
(null)

Hur nervös kan man bli pĂ„ en skala? 
(null)

Vilken tur att jag hade Hanna vid min sida innan starten sĂ„ att vi kunde lugna vĂ„ra nerver. 
Men vilken pepp och energi att se sĂ„ mĂ„nga mĂ€nniskor som Ă€r pĂ„ samma plats för att göra samma sak. Springa ett lopp. 
(null)

Det var blandade kĂ€nslor under loppet. Första 10 km gick okej. Sen började det bli tungt. Och riktigt tungt efter 15-16 km. Det var verkligen ren lycka att se sin hejarklack dyka upp pĂ„ olika stĂ€llen💕 
(null)

(null)

Och mĂ„lgĂ„ngen dĂ„? Jag insĂ„g rĂ€tt snart att jag inte skulle komma i mĂ„l pĂ„ under 2 timmar. Men med den motvind och alla de backar som loppet bjöd pĂ„ sĂ„ Ă€r jag sjukt nöjd över att jag gled in i mĂ„l pĂ„ 2:10:04. 
Och vilken kĂ€nsla! Jag Ă€r i mĂ„l! ✌ 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det hĂ€r gör vi om!!! Nu blir det hookaloppet 10 km den 4 september! SĂ„ kul! 


2 kommentarer
Malin

Du mÄste vara grymt stolt över dig sjÀlv, som klarade halvmaran. Bra jobbat! :)

Svar: ja det var en hĂ€ftig kĂ€nsla att kĂ€nna att man fixade det! 😀
Alexandra

Hanna Karlsson

SÄ bra sprunget! Jag sprang ett halvmarathon förra sommaren och det var jobbigt men samtidigt alldeles underbart. :-)

Svar: Visst var det en hĂ€ftig kĂ€nsla! SĂ„ jobbigt, frustrerande, tĂ„lamodsprövande men ocksĂ„ vĂ€ldigt roligt, hĂ€rligt och magiskt nĂ€r man vĂ€l sprang över mĂ„llinjen!đŸ‘đŸ»
Alexandra