Shopping :)

Idag träffade jag Tessan som jag inte träffat sen i julas.
Super kul att ses igen:)
Det blev ett återbesök på skolan där vi träffade lite gamla lärare, trodde jag skulle känna
saknad när man gick in på skolan igen men så blev det faktiskt inte.
Jäklar vad fri man kände sig när man kunde gå där utan att behöva känna stress
över att plugga eller behöva gå på en tråkig lektion.  :)
Jag är glad att den tiden är förbi faktiskt! Även om människorna man tillbringade all tid med
är saknade!

Efteråt blev det stan en sväng innan vi åkte upp till a6 och åt på majoren. gott gott gott:)
Sen blev det lite shopping också!
Härligt med lite nytt inför våren.
Nu har Tessan åkt hem och jag ska strax ta bilen och åka och hämta mitt
HM paket som redan kommit. Hoppas allting passar som jag har beställt :)
Sen åker jag direkt ner och möter Sofia, äntligen dags att träffas igen!
Vilken återträffar dag det är idag:)

0 kommentarer