ny vecka!

Helgen är över och fort gick den med!
blev som sagt jobb i lördags kväll och med endast två servitriser och ingen i disken
vart det mycket spring för oss :) det gick bra iallafall och jag var hemma efter elva.
Och då blev det film, som tillhör vanligheterna är på scheelegatan nuförtiden :)
Igår åkte vi hem till Hestra för att träffa familjen, lika roligt som vanligt:)

Kvällen spenderade vi hemma i soffan framför två filmer. Måste erkänna
att jag tycker det är riktigt mysigt när det börjar bli mörkt och kallt ute nu.
så man kan tända upp lägenheten med ljus och gosa ner sig under en filt och se på film :)

Idag började daniel jobba igen efter semestern och jag är ledig.
så jag ska passa på att tvätta massor idag och även laga mat!
En hemmafru dag helt enkelt ;)

Längtar massor tills den 12 september nu.
dels så är det min lediga helg,
så vi tänkte starta den dagen med
vandringskängan i hestra och sedan avsluta den med
fest och scotts på sigges.
0 kommentarer