Caramell dansen

Dansa med oss
klappa er händer
gör som vi  gör
ta några steg åt vänster
lyssna och lär
missa inte chansen
nu är vi här med caramell dansen.

Shit, saknar verkligen ettan så grymt mycket :( Inget är sig likt. så illa är det =/
Hade verkligen så kul ALLA dagar i ettan. lektionerna, våran klass,kompisarna.
Nu är det precis som allt det där är borta. inget är som det var förut.
Fan för skolan att dom splittrade våran klass. dom splittrade inte bara våran klass.
dom splittrade OSS! : /
Så mycket som jag skrattade under hela ettan har jag nog inte gjort under hela min livstid. precis så kul var det =)
kommer ihåg när vi hade disskutioner på svenska lektionen. åh herrejäklar vilket liv det blev. kom fram till att vi inte alls kunde diskutera utan att bråka ;P 

på något konstigt sätt påminner caramelldansen alltid om ettan. festerna, alltid caramelldansen :)
så kul. så kul!
Jag har blivit rädd.. rädd, för att ta studenten. vad kommer hända sen? kommer alla bara försvinna åt sina håll och sen hör vi inte av varandra mer. Jag hoppas att det inte blir så men det är synd, för jag vet att det kommer bli så.

Nä usch, ska inte sitta och tänka tillbaka på allt roligt nu. bättre att se framåt. vi har kul nu med.

image22
image23 image24

image25image26

0 kommentarer